Friday, October 3, 2014

Плетена чанта в два цвята

 В последните години наблюдавам следното нещо у себе си – мине ли средата на август и аз започвам да се заглеждам по преждите. Има нещо в края на лятото – започваш да си мислиш за зимата и за вечерите вкъщи пред камината. Така беше и този август. Без да усетя се сдобих с купища нова прежда. Лека-полека тя се превърна в разни неща.



Днес ще споделя част от тях. От доста време ми се иска да направя плетена чанта. Най-накрая се наканих и направих нещо, което ми хареса. Използвах 100% непресукана вълнена прежда, позната още като прежда за филц. Заплетох чантата на 40 бримки и обръч 7 мм. Плете се доста бързо и ако ви трябва лесен проект, този е много подходящ.


Това е готовата чанта преди да бъде изпрана. За нея използвах немска прежда.


А това е след изпиране. Сви се с около 20% -25% и в трите измерения. Изпрах я на 60 градуса като добавих и кърпи за обиране на боята в пералнята.


Като цяло много ми хареса. Няма нужда от подплата само от едно копче. Стори ми се обаче малка затова при следващата чанта увеличих броя на бримките.

За втората чанта използвах българска прежда. Като цяло е направих по-голяма от предишната.



Нея се наложи да я въртя два пъти в пералнята. В крайна сметка стана малко по-голяма от първата. Но ми се струва, че и трябваше цикъл и половина пране, а не два.


Тази замина по-бързо от първата. Сега е щастлив притежател на лаптопJ


Памучната жилетка може да видите тук

No comments:

Post a Comment